Senaste nytt från vår Facebooksida

Kommande veckans hemmapass från oss och Freeflow! 😃💪🏻 Detta kan också va en perfekt start för er som vill komma igång med träningen. Testa gärna våra pass och fråga om det är något!

Veckans pass från CrossFit Hässleholm
Pass 1,
På tid: 10-20-30-40-50 av
Jumping jacks
Sit ups
Air squats

Gör 10 reps av båda övningarna, sen 20 av båda osv.
Jumping jacks - youtu.be/G4poXJGu4I0

Pass 2,
5 varv på tid:
20 backpack rows
20 utfall med ryggsäcken

Fyll väskan efter egen förmåga. Ni ska ha en vikt som gör att ni inte behöver stanna så många gånger utan ni ska hålla ett högt och jämnt tempo.
Backpack rows -
Utfall - youtu.be/L8fvypPrzzs

Veckans Freeflowpass
Pass1.
Intervall 70-20, 3-5 upprepningar i tre set.
Löp i hög jämn fart 70 SEK. - joggvila 20 SEK. Upprepa 3-5 gånger. Därefter setvila 2 min. promenad. Upprepa allt tre gånger!
Pass 2.
Distanspass. Din träningsstatus avgör hur långt du bör springa, kanske mellan 3-10 km. Håll ett lugnt jämnt tempo!
För att göra det lite roligare, ta med mobilen! Tag ett par bilder på rundan, typ den ni ser här och skicka den till kompisar och fråga om de kan gissa vilken runda du sprungit idag. Typ ”På spåret”!

Lycka till!
... See MoreSee Less

Se på Facebook